SHINee ♡

SHINee ♡

Jumat, 17 Desember 2010

FT Island hopes, plans and resolution New Years




Lee Jea-jin 
A lot of things changed during the past year. We didn’t stop but continued to push forward and discovered a lot of new things. I’m hoping we’ll continue to more forward bit by bit like we did this year in the New Year.

Choi Min-hwan 

I really think a lot happened in 2010. We made a debut in Japan and won the top prizes [on televised music shows] for the first time in a while in Korea so I think it’s been a year where I saw and learned a lot.

Song Seung-hyun 

I think it’s been a year that went by in a blink. 2010 already made it the second year since I’ve become a member of FTIsland and I think it was a very meaningful year to me. I don’t think I can think of anything other than the fact that time really flies.

Lee Hong-gi 

It’s been an extremely busy year. We’ve quite subtly improved and matured a lot. A lot of things happened as well such as us winning the first prize with “Love Love Love” and I think that’s why it’s been a great year.

Choi Jong-hoon 

Time really flew. That’s why there are things I regret but am also equally happy about because we received a lot of love with “Love Love Love,” much more than I expected we would.


▶Plans for Christmas & New Year’s Eve◀

Lee Jea-jin 

We have a concert on Christmas Day and I’m thinking of spending the last day of the year having a gathering with my friends.

Choi Min-hwan 

I don’t have anything in particular planned as of yet but I think I’ll be making my New Year’s resolution with members of my group again this year. (smile)

Song Seung-hyun 

I think I’ll eat with our group members.

Lee Hong-gi 

Hmm… I think we’ll probably performing for our fans.

Choi Jong-hoon 

I think we’ll spend the last day of the year performing at a number of big events. But we’ll be with our fans so I think I’ll have fun. (smile)

▶New Year’s Resolution◀

Lee Jea-jin 

I’ll already be 20 in the New Year so I’d like to show me as a man. A man who concentrates on his work! (laugh)

Choi Min-hwan 

I’ll be a 19-year-old grown up in the New Year so I think I’ll have to start preparing to become an adult. I hope it’ll be a year where I’ll act with responsibility for whatever I do and become a step closer to achieving my dreams.

Song Seung-hyun 

I’ll become a grown-up with Min-hwan in 2011! So I think it’ll be a year where I’ll start to feel a tremendous amount of responsibility for the fact that I’m an adult. Therefore I think I’d like to work hard with responsibility not as a kid anymore but as someone who is becoming an adult.

Lee Hong-gi 

I’d like to improve more in the New Year. Both as an adult and an artist.

Choi Jong-hoon 

I’d like to become more mature in the New Year. And I’d like to become more skilled at various things.


▶Hopes and plans for 2011◀

Lee Jea-jin 

We’ll prepare a lot of amazing concerts for our fans in 2011!

Choi Min-hwan 

We’d like to make ourselves widely known in Korea and Japan, as well as other countries overseas!! We’d like to become a hopeful group. (smile)

Song Seung-hyun 

I’d like for the band market in Korea to expand.

Lee Hong-gi 

I think we’ll get to show ourselves in more places. Please look forward to it.

Choi Jong-hoon 

I’m hoping that the things I’m preparing for right now will work out one after another.


▶Message to fans overseas◀

Lee Hong-gi 

I’ll present you with music and acting everyone can relate to. (smile) Let’s have fun together. (laugh)

Choi Jong-hoon 

We are all one.

Lee Jea-jin 

We’ll fly to you soon. Please wait for us just a little more!

Song Seung-hyun 

We’re already there… at least our hearts.

Choi Min-hwan 

We’re going to promote ourselves actively overseas including in Japan. Please keep your eyes on us. 


[IND Trans]

▶keterangan tentang akhir tahun◀

Lee Jae Jin

banyak hal yang berubah selama tahun lalu. kita tidak berhenti tetapi terus melangkah maju dan menemukan hal baru. aku harap kami akan terus lebih maju sedikit demi sedikit seperti yang kami lakukan tahun ini di tahun baru.

Choi Min Hwan

aku sungguh berfikir banyak yang teerjadi di tahun 2010. kita melakukan debut di Jepang dan menang the tour prize [di telivisi acara musik] untuk pertama kalinya dalam waktu di korea jadi aku pikir ini tahun dimana i melihat dan belajar banyak.

Song Seung Hyun

aku pikir ini merupakan tahun yang berlalu dalam kedipan *mksdnya sgt cepat*. 2010 telah membuatnya menjadi tahun kedua setelah aku menjadi member FT Island dan aku pikir itu sangat berarti untukku. aku gak berfikir aku bisa berfikir apapun selain kenyataan bahwa waktu benar-benar berlalu. 

Lee Hong Ki

ini tahun yang sangat sibuk. kita sudah cukup meningkat dan tambah dewasa. juga banyak hal yang terjadi seperti kita menang hadiah pertama dengan "love love love" dan aku pikir bahwa itu alasan mengapa tahun in menjadi tahun baik.

Choi Jong Hun

waktu benar-benar berlalu. itulah mengapa adahal yang aku sesalkan tapi saya juga senang karena menerima banyak cinta dengan "love love love" jauh dari yang aku harapkan.

▶Rencana Natal & Tahun Baru◀

Lee Jae Jin

kita akan konser di hari natal dan aku pikir untuk keluar di akhir tahun dan berkumpul dengan teman ku.

Choi Min Hwan

aku belum punya rencana khusus tapi aku pikir aku memutuskan membuat tahun baru ku dengan anggota kelompok ku lagi. (tersenyum)

Song Seung Hyun

 aku pikir aku akan makan bersama anggota yang lain

Lee Hong Ki

hmm... aku pikir kita mungkin perfrom untuk fans kita

Choi Jong Hun

aku pikir kita akan menghabis akhir tahun dengar tampil di beberapa acara besar. tapi kita akan bersama dengan fans kita jadi aku pikir aku akan bersenang-senang. (tersenyum)

▶Resolusi Tahun Baru◀

Lee Jae Jin

aku sudah berumur 20 di tahun baru jadi aku akan menunjukan diriku sebagai seorang pria. seorang prima yang konstrasi dengan perkerjaan! (tertawa)

Choi Min Hwan

aku akan berumur 19 tahun di tahun baru jadi aku pikir aku akan mulai mempersiapkan diri untuk tumbuh dewasa. aku harap itu akan menjadi tahun dimana aku akan bertindak dengan tanggung jawab untuk apapun yang aku lakukan dan menjadi selangkah lebih dekat untuk mencapai impian ku.

Song Seung Hyun

aku akan tumbuh dewasa dengan min hwan di 2011!jadi aku pikiri itu akan menjadi tahun dimana aku akan mulai merasa sangat besar untuk bertanggung jawab untuk kenyataan bahwa aku telah dewasa. untuk itu aku pikir aku akan bekerja keras dengan tanggung jawab bukan sebagai anak-anak lagi tapi sebagai seseorang yang tumbuh dewasa.

Lee Hong Ki

aku ingin lebih maju di tahun baru. baik sebagai orang dewasa maupun sebagai artis

Choi Jong Hun 

aku ingin lebih matang di tahun baru dan aku ingin menjadi lebih trampil di berbagai hal


▶Harapan dan Rencana 2011◀

Lee Jae Jin

kami akan menyiapakan banyak konser menakjubkan untuk fans kami di tahun 2011!

Choi Min Hwan

kami ingin membuat diri kami lebih dikenal di Korea dan Jepang, serta negara-negara lain di luar negeri! kami akan menjadi group yang di harapakan. (senyum)


Song Seung Hyun
aku ingin memperluas band di pasaran korea

Lee Hong Ki

aku pikir kita akan tampil di tempat lain. tolong lihat kedepan untuk itu.

Choi Jong Hun

aku berharap bahwa hal yang aku siapkan untuk saat ini akan berkerja keluar satu demi satu.


▶Untuk Fans Luar Negeri◀

Lee Hong Ki 

aku akan memberikan mu dengan musik dan akting semua orang bisa untuk berhubungan. (tersenyum) mari bersenang-senang bersama. (tertawa)

Choi Min Hwan

kita semua satu

Lee Jae Jin 

kita akan terbang ke kamu segera. tolong tunggu untuk kita hanya sedikit lagi

Song Seung Hyun

kita sudah ada disana.... setidaknya hati kita.

Choi Jong Hun

kita akan aktif mempromosikan diri kita termasuk di jepang. tolong tetap memperhatikan kita. *maksudnya update mngkin yah, hehehe*

Tidak ada komentar: