SHINee ♡

SHINee ♡

Selasa, 15 Maret 2011

SHINee white day

[JP Mobile Site] Key Message :



Key: Hello everyone it’s Key! It’s my turn finally~ recently have been focusing on studying Japanese, very excited ^^ Challenging on something new makes me happy~ When Japanese fans use Korean to talk (with us), it’s always amazing~ I will also keep improving so that I won’t lose to everyone ^^; The weather keeps fluctuating so it is easy to catch a cold so everyone, be careful not to catch a cold~ bye bye
Source: SHINee Japanese Mobile Site

=========================================

indo trans :
Key: hai yeorobeun di sini key :)! sekrang giliran saya akhirnya ~ baru-baru ini saya fokus belajar bahasa Jepang, ^ ^ sangat senang Menantang :D pada sesuatu yang baru membuat saya senang ~ Ketika fans daari Jepang menggunakan bahasa Korea untuk berbicara (dengan kita), itu sangat menakjubkan ~ Saya juga akan terus meningkatkan kemampuan saya agar tidak mudah di kalahkan orang lain ^ ^; cuaca yang kurang baik bisa menyebabkan semua orang masuk angin, berhati-hatilah agar tidak masuk angin ~ bye bye




[ENG] 2011.03.14- Onew’s White-Day Star Call




Hello~~~~!
Today is White Day. It’s March 14th. Eveeeeeeeening.. hahahahaha.
Have you got any candies? I’m enjoying candies you guys sent me.
Here!!! (pointing at the air… lol)
But, It can’t be helped if you didn’t see what I pointed at.
I’m sure there were those who were able to see that. Maybe…
Thank you so much I’m able to receive these candies and lots of love.
I hope you guys stay in happy. Thank you

indo trans :
Halo ~~
Hari ini adalah white days. sekarang 14 Mar. sooooooooooooooreeeeeeeeeeee .. hahahahaha.
Apakah Anda punya permen? saya sangat menikmati permen yang kalian berikan..^^
Sini! (menunjuk pada udara ... lol)
Tapi, itu tidak dapat membantu jika Anda tidak melihat apa yang aku tunjuk.
Aku yakin ada orang yang dapat melihat itu. Mungkin ...

Terima kasih banyak saya bisa menerima permen dan banyak cinta.
Saya harap kalian tetap di bahagia. Terima kasih :)



Taemin UFO White Day


【UFO】110314 Taemin’s UFO : [TAEMIN] Everyone should have received alot of candies right? I will get jealous haha, is not from us, you shouldn’t eat it ya.


Indotrans :
【UFO】110314 Taemin’s UFO : [TAEMIN] Yeoreobun pasti teelah mendapatkan banyak permenkan? Aku akan cemburu haha, itu bukan dari kami, jangan kamu makan ya.

credit: UFO , source: SHINee bloom / baidu

Tidak ada komentar: